Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συνεργασία ΙΕΠ με Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων για ανάπτυξη δεξιοτήτων εγγραμματισμού σε μαθήματα Α΄ Τάξης ΓΕΛ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συνεργασία ΙΕΠ με Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων για την ανάπτυξη δοκιμασιών αξιολόγησης δεξιοτήτων εγγραμματισμού στα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Άλγεβρα, Φυσική και Χημεία της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου.

Συνεργασία ΙΕΠ με Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Με σκοπό την ανάπτυξη δοκιμασιών αξιολόγησης δεξιοτήτων εγγραμματισμού στα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Άλγεβρα, Φυσική και Χημεία της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου και στόχο την ενίσχυση της διδακτικής αποτελεσματικότητας και στη διαμόρφωση μιας σύγχρονης, διαβαθμισμένης προσέγγισης αξιολόγησης, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών και μαθητριών, Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοίνωσε τη συνεργασία του με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) 

Ανακοίνωση συνεργασίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει τη συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με σκοπό την ανάπτυξη δοκιμασιών αξιολόγησης δεξιοτήτων εγγραμματισμού στα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Άλγεβρα, Φυσική και Χημεία της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου.

Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στην ενίσχυση της διδακτικής αποτελεσματικότητας και στη διαμόρφωση μιας σύγχρονης, διαβαθμισμένης προσέγγισης αξιολόγησης, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών και μαθητριών.

Η ανάπτυξη των δοκιμασιών θα βασιστεί σε διεθνώς αναγνωρισμένα πλαίσια αξιολόγησης, με έμφαση στη σύνδεση της σχολικής γνώσης με την καθημερινή ζωή, την επιστήμη, την τεχνολογία και τις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις. Το παραγόμενο εκπαιδευτικό υλικό θα ενσωματωθεί στις υπάρχουσες διαδικασίες αξιολόγησης, ενισχύοντας τον λειτουργικό εγγραμματισμό και την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων με δημιουργικότητα και μεθοδικότητα.

Με τις συνεργασίες αυτές, το ΙΕΠ επιδιώκει να διασφαλίσει ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες αποκτούν τις απαραίτητες γνωστικές και μεταγνωστικές δεξιότητες, ώστε να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις απαιτήσεις της σύγχρονης ζωής.

Δείτε επίσης

Skills4Life για μαθητές Γυμνασίου και Α’ Λυκείου: Καλλιέργεια δεξιοτήτων σε Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, Κατανόηση Κειμένου 

ΙΕΠ-Γενικά Αρχεία του Κράτους: Μνημόνιο Συνεργασίας  και Συνδιοργάνωση Επιστημονικού Συνεδρίου 

Πρόσκληση ΕΠΠΑΙΚ 2025-26: Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης-Αιτήσεις από 24.02 έως 12.05 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply