Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Στελέχωση Ψηφιακού Φροντιστηρίου: Η διάταξη-τροπολογία στο άρθρο 118 του ν. 5134/2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στελέχωση Ψηφιακού Φροντιστηρίου: Η διάταξη-τροπολογία στο άρθρο 118 του ν. 5134/2024 – “Για την προσέλκυση ικανών εκπαιδευτικών, με υψηλά προσόντα”.

Στελέχωση Ψηφιακού Φροντιστηρίου

Στο άρθρο 118, του νόμου 5134 – ΦΕΚ A’ 146/11.09.2024 “Παρεμβάσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, στον Κώδικα Οργανισμού Δικαστηρίων και Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών και στον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας σε εναρμόνιση με την ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας με τον ν. 5108/2024 – Διατάξεις για τη Δικαστική Αστυνομία και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις”, περιέχεται η διάταξη “Αξιολόγηση και επιλογή εκπαιδευτικών στο Ψηφιακό Φροντιστήριο – Τροποποίηση παρ. 3, 4, 5 και 7 και προσθήκη παρ. 5Α και 10 στο άρθρο 26Α του ν. 4368/2016”.

Σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘΑ, με σκοπό την προσέλκυση ικανών εκπαιδευτικών, με υψηλά προσόντα, που Θα καταστήσουν ποιοτική την εκπαιδευτική διαδικασία, ασκώντας το εκπαιδευτικό τους έργο στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, γίνεται δεκτή με το άρθρο 118 του ν. 5134/2024 από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών σε Φροντιστήριο ή σε όποια άλλη ιδιωτική εκπαιδευτική δομή για την πρόσληψη τους για να διδάξουν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο.

Με τη διάταξη αυτή, σύμφωνα πάντα με το ΥΠΑΙΘΑ αντιμετωπίζονται τα ζητήματα που αφορούν στην:

α) Ανάγκη παροχής επιπρόσθετων κινήτρων έμπειρους και ικανούς εκπαιδευτικούς για να εξασφαλισθεί η στελέχωση του Ψηφιακού Φροντιστηρίου με επαρκή και ποιοτικά στελέχη.

β) Στο περιορισμένο υποκειμενικό Πεδίο εφαρμογής της υφιστάμενης διάταξης λόγω προϋπόθεσης πενταετούς διδακτικής υπηρεσίας σε σχολική μονάδα, εκ της μη αναγνώρισης αποκτώμενης στον ιδιωτικό τομέα διδακτικής εμπειρίας.

γ) Ελλειψη ρύθμισης περί αναπλήρωσης αντικατάστασης των αποσπασμένων εκπαιδευτικών ή των προσωρινών αναπληρωτών που θα στελεχώνουν το Ψηφιακό Φροντιστήριο.

δ) Στην απουσία ανώτατου επιστημονικού συλλογικού οργάνου που θα ασκεί την επιστημονική εποπτεία και καθοδήγηση στην ψηφιακή Εκπαίδευση του Ψηφιακού Φροντιστηρίου.

Τι προβλέπει το άρθρο 118

Η εμπειρία θα αποδεικνύεται μέσω του ασφαλιστικού φορέα και σε κάθε περίπτωση πρέπει οι υποψήφιοι  να συμπεριλαμβάνονται στους πίνακες κατάταξης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Ο χρόνος απόσπασης των εκπαιδευτικών στο Ψηφιακό Φροντιστήριο λογίζεται ως πραγματική διδακτική υπηρεσία και ως χρόνος για θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 8 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45).

Τι υπήρχε έως τώρα

Μέχρι τώρα η προϋπόθεση που ετίθετο από το ΥΠΑΙΘΑ ήταν η πενταετής  διδακτική υπηρεσία σε σχολική μονάδα του δημοσίου.

Γιατί ήταν αναγκαία η Τροπολογία

Σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘΑ η διάταξη ήταν αναγκαία προς τον σκοπό συμπλήρωσης του νομοθετικού πλαισίου για το Ψηφιακό Φροντιστήριο, που προβλέπεται για πρώτη φορά, ώστε να εξασφαλισθεί η ομαλή στελέχωση με κατάλληλο εκπαιδευτικό Προσωπικό και η αποτελεσματική λειτουργία του.

Ακολουθεί το άρθρο 118 του νόμου 5134/2024

Άρθρο 118

Αξιολόγηση και επιλογή εκπαιδευτικών στο Ψηφιακό Φροντιστήριο – Τροποποίηση παρ. 3, 4, 5 και 7 και προσθήκη παρ. 5Α και 10 στο άρθρο 26Α του ν. 4368/2016

Στο άρθρο 26Α του ν. 4368/2016 (Α’ 21), περί Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πύλης και Ψηφιακού Φροντιστηρίου, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) στην παρ. 3: αα) στο τέλος του δεύτερου εδαφίου της περ. α) μετά τις λέξεις «πραγματική διδακτική υπηρεσία» προστίθενται οι λέξεις «και ως χρόνος για θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 8 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45)», αβ) στην περ. β) προστίθεται δεύτερο εδάφιο, αγ) το τελευταίο εδάφιο της περ. γ) αντικαθίσταται, β) στο πρώτο εδάφιο της παρ. 4, βα) μετά τη φράση «δύναται να προσλαμβάνονται» προστίθενται οι λέξεις «με τη διαδικασία της περ. γ) της παρ. 3,», ββ) μετά τις λέξεις «σαράντα (40) αναπληρωτές εκπαιδευτικοί» προστίθεται η φράση «οι οποίοι περιλαμβάνονται στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες,», βγ) οι λέξεις «υπηρεσία σε σχολική μονάδα» αντικαθίστανται με τη λέξη «εμπειρία», γ) στην παρ. 5 προστίθενται δεύτερο, τρίτο και τέταρτο εδάφιο, δ) μετά την παρ. 5 προστίθεται παρ. 5Α, ε) στην παρ. 7, εα) μετά τις λέξεις «επιλογή των αποσπώμενων» προστίθενται οι λέξεις «και των προσλαμβανόμενων», εβ) μετά τις λέξεις «η διαδικασία της απόσπασης» προστίθενται οι λέξεις «και της πρόσληψης,», στ) μετά την παρ. 9 προστίθεται παρ. 10, και μετά από νομοτεχνικές βελτιώσεις το άρθρο 26Α διαμορφώνεται ως εξής:

«Άρθρο 26Α

Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη – Ψηφιακό Φροντιστήριο

1. Δημιουργείται κεντρική ηλεκτρονική εφαρμογή, η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης «gov.gr». Η ηλεκτρονική εφαρμογή του πρώτου εδαφίου πληροί όλες τις προδιαγραφές προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρία, λειτουργεί ως πύλη ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου και υπηρεσιών σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και αναπτύσσεται και λειτουργεί στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) για λογαριασμό του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

2. Η ψηφιακή εκπαίδευση της παρ. 1 παρέχεται: α) με τη μορφή σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης (Ψηφιακό Φροντιστήριο) και αφορά στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ’ τάξης του Γενικού Λυκείου (ΓΕ.Λ.), του Λυκείου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.), καθώς και της Δ’ τάξης του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Λυκείου (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) και β) με τη μορφή της ασύγχρονης εκπαίδευσης σε μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού σχολείου, σε μαθητές όλων των τάξεων του Γυμνασίου και σε μαθητές της Α’ και Β’ τάξης των ΓΕ.Λ., Ε.Α.Ε., ΕΠΑ.Λ., καθώς και της Α’, Β’ και Γ’ τάξης του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.. Η περ. α) υλοποιείται από το Τμήμα Δ’ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων της Διεύθυνσης Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία σε συνεργασία με το Ι.Ε.Π.. Η περ. β) υλοποιείται με ευθύνη του Ι.Ε.Π..

3. α) Για την κάλυψη των αναγκών της εκπαίδευσης της περ. α) της παρ. 2 αποσπάται για ένα (1) σχολικό έτος, με δυνατότητα παράτασης, ο αναγκαίος αριθμός εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Τμήμα Δ’ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων της Διεύθυνσης Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Ο χρόνος απόσπασης των παραπάνω εκπαιδευτικών λογίζεται ως πραγματική διδακτική υπηρεσία και ως χρόνος για θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 8 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45). Ως μονάδες μετάθεσης των παραπάνω αποσπώμενων, υπολογίζονται οι μονάδες που προβλέπονται για την πλησιέστερη προς τον τόπο της υπηρεσίας τους σχολική μονάδα και επιπλέον έξι (6) μονάδες μετάθεσης για κάθε έτος.

β) Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο της περ. α) της παρ. 2 λαμβάνουν για τη διδακτική υπηρεσία τους δύο (2) μονάδες, ανά έτος, οι οποίες προσμετρώνται στη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης στελεχών εκπαίδευσης της παρ. 2 του άρθρου 30 του ν. 4823/2021 (Α’ 136). Αν ο εκπαιδευτικός του πρώτου εδαφίου έχει συμπληρώσει το ανώτατο όριο μονάδων διδακτικής εμπειρίας, σύμφωνα με την περ. α) της παρ. 3 του άρθρου 33 του ν. 4823/2021, λαμβάνει, κατ’ αναλογία, μία (1) μονάδα, ανά έτος, σύμφωνα με την περ. γ) της παρ. 3 του ίδιου άρθρου.

γ) Οι ως άνω αποσπώμενοι εκπαιδευτικοί επιλέγονται με βάση συγκεκριμένα προσόντα, όπως η εμπειρία, η επιστημονική κατάρτιση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, οι επικοινωνιακές δεξιότητες και η προσωπικότητά τους, με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής (Γ.Γ.Π.Δ.Ε.Ε.Α.), κατόπιν εισήγησης τριμελούς επιτροπής, η οποία συγκροτείται προς τον σκοπό αυτόν με απόφαση του Γ.Γ.Π.Δ.Ε.Ε.Α.. Η ως άνω επιτροπή αποτελείται από τον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως Πρόεδρο, καθώς και τον Προϊστάμενο του Τμήματος Δ’ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων και τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως μέλη, με τους αναπληρωτές τους. Χρέη Γραμματέα ασκεί υπάλληλος της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Την παρακολούθηση της υλοποίησης της ψηφιακής εκπαίδευσης αναλαμβάνει ένας εκ των αποσπώμενων ή προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών ως Συντονιστής, ο οποίος ορίζεται από την επιτροπή του πρώτου εδαφίου.

4. Σε περίπτωση μη κάλυψης των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό για το Ψηφιακό Φροντιστήριο της περ. α) της παρ. 2, δύναται να προσλαμβάνονται, με τη διαδικασία της περ. γ) της παρ. 3, εφόσον εκδηλώσουν σχετικό ενδιαφέρον κατά την υποβολή της αίτησής τους για πρόσληψη, έως σαράντα (40) αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, οι οποίοι περιλαμβάνονται στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), υπό την πρόσθετη προϋπόθεση ότι διαθέτουν πενταετή διδακτική εμπειρία. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί συνάπτουν σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής που εδρεύει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κατά την κατάρτιση της οποίας το ελληνικό Δημόσιο εκπροσωπείται από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης, και τοποθετούνται με απόφαση του Διευθυντή για την παροχή ψηφιακής εκπαίδευσης και εκπαιδευτικού διδακτικού έργου στο Ψηφιακό Φροντιστήριο. Ο χρόνος πρόσληψης των παραπάνω εκπαιδευτικών λογίζεται ως χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας. Στην πραγματική εκπαιδευτική υπηρεσία που παρέχεται από τους παραπάνω προσωρινούς αναπληρωτές αποδίδεται η μοριοδότηση που προβλέπεται στην υποπερ. αα) της περ. β) του άρθρου 57 του ν. 4589/2019, προσαυξημένη κατά το μισό, με ανώτατο όριο μοριοδότησης τις δεκαπέντε (15) μονάδες, ανά σχολικό έτος.

5. Οι εκπαιδευτικοί της περ. α) της παρ. 2 παρέχουν σύγχρονη εκπαίδευση το ανώτερο εννέα (9) ώρες εβδομαδιαίως, υπό τις οδηγίες του Συντονιστή, και στο υπόλοιπο του ωραρίου τους παρέχουν ασύγχρονη εκπαίδευση ιδίως με τη διόρθωση ασκήσεων, εργασιών και διαγωνισμάτων. Η οργάνωση του προγράμματος και της ύλης των μαθημάτων της ψηφιακής εκπαίδευσης και η εν γένει επιστημονική εποπτεία της λειτουργίας του Ψηφιακού Φροντιστηρίου ασκούνται από Επιστημονική Επιτροπή, με διετή θητεία, η οποία συγκροτείται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ύστερα από εισήγηση του Ι.Ε.Π. και αποτελείται από πέντε (5) έως δεκαπέντε (15) μέλη, προσωπικότητες εγνωσμένου κύρους, εν ενεργεία ή συνταξιούχους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, με εμπειρία και εξειδίκευση στα αντικείμενα των μαθημάτων για τα οποία παρέχεται το Ψηφιακό Φροντιστήριο. Η Επιτροπή του δεύτερου εδαφίου, εφόσον διαπιστώσει σε οποιοδήποτε στάδιο λειτουργίας του Ψηφιακού Φροντιστηρίου τη μη καταλληλότητα οποιουδήποτε από τους εκπαιδευτικούς των παρ. 3 και 4, εισηγείται αμελλητί με ειδική αιτιολογία στον Γ.Γ.Π.Δ.Ε.Ε.Α. την αντικατάστασή του. Η σύμβαση του προσωρινού αναπληρωτή που κρίθηκε μη κατάλληλος λύεται αυτοδικαίως, και αυτός δύναται να προσληφθεί στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κατά παρέκκλιση της παρ. 5Α του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), σύμφωνα με τις εκπαιδευτικές ανάγκες.

5Α. Κατά τη διάρκεια λειτουργίας του Ψηφιακού Φροντιστηρίου, αν ελλείπει, απουσιάζει ή κωλύεται ο εκπαιδευτικός των παρ. 3 και 4, ή αν υφίσταται ανάγκη αντικατάστασής τους για οποιονδήποτε λόγο, που αφορά στην άσκηση του εκπαιδευτικού τους έργου, δύναται να προσλαμβάνονται, με απόφαση του Γ.Γ.Π.Δ.Ε.Ε.Α., κατόπιν εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής της παρ. 5, ισάριθμοι προσωρινοί αναπληρωτές από τη λίστα επιλαχόντων της τριμελούς επιτροπής της περ. γ) της παρ. 3. Η παρ. 5Α του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 δεν εφαρμόζεται για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που παραιτούνται από τη θέση τους για να προσληφθούν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο. Αν δεν υπάρχει λίστα επιλαχόντων, επαναλαμβάνεται η διαδικασία των παρ. 3 και 4 του παρόντος.

6. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ύστερα από εισήγηση του Ι.Ε.Π., καθορίζεται η πρόσβαση των χρηστών στα επιμέρους πεδία της ηλεκτρονικής εφαρμογής της παρ. 1 με αυθεντικοποίηση μέσω των διαπιστευτηρίων που διαθέτουν στον κατάλογο μελών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (Π.Σ.Δ.).

7. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού εκδίδεται πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή των αποσπώμενων και των προσλαμβανόμενων εκπαιδευτικών και καθορίζονται τα ειδικότερα κριτήρια επιλογής και το αντικείμενο απασχόλησής τους, ο αριθμός και οι κλάδοι/ειδικότητες, η διαδικασία της απόσπασης και της πρόσληψης, καθώς και κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της παρ. 3.

8. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ύστερα από εισήγηση του Ι.Ε.Π., δύναται να επεκτείνεται η εφαρμογή της ψηφιακής εκπαίδευσης και σε άλλες τάξεις σχολικών μονάδων όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης και σε επιπλέον μαθήματα, να τροποποιούνται τα μαθήματα, για τα οποία παρέχεται ψηφιακή εκπαίδευση, το είδος της εκπαίδευσης (σύγχρονη ή ασύγχρονη ή συνδυασμός αυτών), η έναρξη και λήξη λειτουργίας της ψηφιακής εκπαίδευσης για κάθε σχολικό έτος, οι ώρες διδασκαλίας, ο τρόπος συμμετοχής των μαθητών και των εκπαιδευτικών, καθώς οι όροι και οι προϋποθέσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

9. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης ρυθμίζονται τα ειδικότερα ζητήματα σχετικά με τη λειτουργία της ηλεκτρονικής εφαρμογής της παρ. 1, η εξασφάλιση αποτελεσματικής πρόσβασης στους χρήστες με αναπηρία προσδιορίζονται το περιεχόμενο και η δομή της, τα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την επεξεργασία τους και καθορίζονται οι αναγκαίες διαλειτουργικότητες, ο τρόπος πρόσβασης και τα μέσα τεχνολογίας που χρησιμοποιούνται για την υλοποίηση της εφαρμογής, οι όροι και οι προϋποθέσεις της διαδικασίας, συμπεριλαμβανομένων των οργανωτικών και τεχνικών μέτρων προς διασφάλιση της προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των συμμετεχόντων, καθώς και κάθε αναγκαία τεχνική ή άλλη λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος. Με όμοια απόφαση ορίζονται ο υπεύθυνος επεξεργασίας, ο εκτελών την επεξεργασία, το είδος των δεδομένων, που καταχωρίζονται, καθώς και η χρονική διάρκεια τήρησης αυτών.

10. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού προσδιορίζεται ο ακριβής αριθμός των μελών της Επιστημονικής Επιτροπής της παρ. 5, η διαδικασία, τα κριτήρια και ο τρόπος επιλογής των μελών της, και εξειδικεύονται οι αρμοδιότητες της Επιτροπής, καθώς και τα κριτήρια μη καταλληλότητας των εκπαιδευτικών των παρ. 3 και 4.».

Δείτε επίσης

Προσλήψεις για Ψηφιακό Φροντιστήριο 40 αναπληρωτών-Εναρξη μαθημάτων Τρίτη 17.09.2024 

Ψηφιακό Φροντιστήριο-Απόσπαση εκπαιδευτικών: 43 Γενικής Εκπαίδευσης και 3 Ειδικής Αγωγής 

Πρόγραμμα Πανελλαδικών Εξετάσεων 2025: Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕΛ-ΕΠΑΛ – Ειδικών και Μουσικών Μαθημάτων

Τεχνικές Διαχείρισης θυμού για παιδιά: Mια μικρή προσπάθεια προσέγγισης ενός μεγάλου θέματος

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply