Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Στη Βουλή οι συγχωνεύσεις τμημάτων και οι αποσπάσεις νεοδιόριστων ειδ. κατηγοριών-Συζήτηση Δευτέρα 09.09.2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στη Βουλή οι συγχωνεύσεις τμημάτων και οι αποσπάσεις νεοδιόριστων ειδικών κατηγοριών-Συζήτηση τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024.

Στη Βουλή οι συγχωνεύσεις τμημάτων και οι αποσπάσεις νεοδιόριστων

Τρεις (3) Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού θα συζητηθούν στη Βουλή, στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024 ώρα: 15:00΄.

Οι δυο (2) Επίκαιρες Ερωτήσεις έχουν να κάνουν με τις συγχωνεύσεις τμημάτων, η μία και με την κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία και η τρίτη με τις αποσπάσεις νεοδιόριστων ειδικών κατηγοριών, όπου η απόσπαση λογίζεται ως χρόνος υπηρέτησης του εκπαιδευτικού στην οργανική του, οι οποίες αφορούν μόνο στους εκπαιδευτικούς που διορίζονται μετά τη δημοσίευση του νόμου 5128/2024, ήτοι μετά τις 30/07/2024 και όσους εκπαιδευτικούς διανύουν το δεύτερο έτος διορισμού τους κατά το διδακτικό έτος 2024-2025.

Αναλυτικά οι Επίκαιρες Ερωτήσεις

Α. Η με αριθμό 1345/2-9-2024 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης της Κ.Ο. «ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ» κ. Ιωάννη Δελή προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Να μην πραγματοποιηθούν οι συγχωνεύσεις τμημάτων και να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά σε εκπαιδευτικούς και βοηθητικό προσωπικό».

Ο Βουλευτής ζητά να πληροφορηθεί ποια μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση έτσι ώστε:

– Να ανακληθούν οι συγχωνεύσεις-συμπτύξεις τμημάτων δημιουργώντας τερατώδη, υπερπληθή τμήματα, να καλυφτούν όλα τα πραγματικά κενά χωρίς περικοπές σε μία φάση πριν από την έναρξη του σχολικού έτους και να μειωθεί αποφασιστικά ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα, με κατεύθυνση 15 το ανώτερο ανά τμήμα σε νηπιαγωγεία και Α και Β’ Δημοτικού και 20 το ανώτερο σε όλες τις υπόλοιπες τάξεις με αντίστοιχες προσλήψεις όλων των αναγκαίων εκπαιδευτικών.

– Να εγκριθούν όλα τα τμήματα των ΕΠΑΛ στον τομέα/ειδικότητα που επιθυμούν καθώς και όλα τα κενά σε τμήματα ένταξης και παράλληλη στήριξη.

 Β. Η με αριθμό 1340/31-8-2024 Επίκαιρη Ερώτηση του  Βουλευτή Αχαΐας της Κ.Ο. «ΝΙΚΗ» κ. Σπυρίδωνα Τσιρώνη προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Ορθή εφαρμογή άρθρου 17 Ν. 5128/2024».

Ο Βουλευτής ζητά να πληροφορηθεί αν το ΥΠΑΙΘΑ προτίθεται να προβεί στην άμεση ανάκληση της αντίθετης στον νόμο Εγκυκλίου 94121/Ε2/21.8.2024 της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού της Γ.Γ. Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και να εφαρμόσει ορθώς τη διάταξη του άρθρου 62 παρ. 5 περ. α Ν. 4589/2019, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 17 Ν. 5128/2024, για το σύνολο των εκπαιδευτικών που διορίστηκαν μετά τη δημοσίευση του ανωτέρου νόμου (29.1.2019).

Γ. Η με αριθμό 1347/2-9-2024 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Δράμας της Κ.Ο. «ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ» κ. Αναστασίου Νικολαϊδη προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με θέμα: «Έντονη αναστάτωση στην εκπαιδευτική κοινότητα της Δράμας από τις συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων σε δημοτικά σχολεία».

Ο Βουλευτής ζητά να πληροφορηθεί ποιος και γιατί έδωσε την εντολή για τις συγχωνεύσεις τμημάτων στις σχολικές μονάδες του Ν. Δράμας, πώς αυτές αποφασίστηκαν, με ποια κριτήρια πραγματοποιήθηκαν και τι θα συμβεί με το εκπαιδευτικό προσωπικό το οποίο πλεονάζει και αν δεσμεύεται το Υπουργείο Παιδείας ότι στον σχεδιασμό του δεν περιλαμβάνονται συγχωνεύσεις σχολείων την επόμενη σχολική χρονιά.

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης για συγχωνεύσεις και επεισόδια: Εκπαιδευτικοί οι λόγοι-Η πόρτα του γραφείου μου είναι ανοιχτή

Θέματα ΚΥΣΔΕ 09.09.2024 και σχετικά με τη δήλωση Πιερρακάκη περί εξορθολογισμού τμημάτων 

Εκπαιδευτικοί με αναπηρία δυο ταχυτήτων: Διαμαρτύρεται η ΕΣΑμεΑ για την Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας 

Περικοπές Τμημάτων στην επαγγελματική εκπαίδευση-Η νέα κανονικότητα που διαμορφώνεται δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση