Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τα κενά των προσλήψεων Α Φάσης 2024-25 αναπληρωτών Β/θμιας, ειδικοτήτων Α/θμιας και ΕΕΠ-ΕΒΠ | Πίνακες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τα κενά των προσλήψεων Α Φάσης 2024-25 αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας, ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ – Πίνακες από τον Patreas.

Τα κενά των προσλήψεων Α Φάσης 2024-25

Τα δηλωθέντα κενά αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Γενικής Παιδείας (πλην ΠΕ60/ΠΕ70), Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ, Δευτεροβάθμιας Γενικής Παιδείας και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ με βάση τα οποία θα πραγματοποιηθούν προσλήψεις αναπληρωτών στα πλαίσια της Α Φάσης, σήμερα Παρασκευή 30 Αυγούστου 2024, κοινοποίησε ο εκπαιδευτικός αναλυτής “Πατρέας” στο forum pde.

Αναλυτικά τα στοιχεία που κοινοποίησε ο Patreas

Κενά Πρωτοβάθμιας Γενικής Παιδείας για Α’ Φάση Αναπληρωτών (πλην ΠΕ60/ΠΕ70):

ΚΛΑΔΟΣ
ΑΠΩ
ΑΜΩ
ΣΥΝΟΛΟ
ΠΕ05
68
112
180
ΠΕ06
725
16
741
ΠΕ07
29
110
139
ΠΕ08
723
9
732
ΠΕ11
1089
7
1096
ΠΕ79.01
510
12
522
ΠΕ86
406
11
417
ΠΕ91.01
335
18
353
ΠΕ91.02
28
2
30
ΣΥΝΟΛΟ
3913
297
4210

Υπάρχουν και περίπου 900 κενά ΠΕ06 ΑΜΩ για το πρόγραμμα «ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» με Κωδικό ΟΠΣ 6001982

Οι ΣΜΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας έχουν περίπου 400 κενά ειδικοτήτων (πλην ΠΕ60/ΠΕ70).

ΕΒΠ: 1900 κενά
ΕEΠ: περίπου 5000 κενά, εκ των οποίων πάνω από τα μισά είναι για Σχολικούς Νοσηλευτές.

Κενά Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ για Α’ Φάση Αναπληρωτών:

ΕΙΔΙΚΟ
ΤΗΤΑ
ΣΜΕ
ΑΕ-
ΑΠΩ
ΣΜΕ
ΑΕ-ΑΜΩ
Τ.Ε.-ΑΠΩ
Τ.Ε.-ΑΜΩ
ΠΑΡΑ
ΛΛΗ
ΛΗ-ΑΠΩ
ΠΑΡΑ
ΛΛΗ
ΛΗ-ΑΜΩ
ΠΕ01.ΕΑΕ
4
1
0
0
0
0
ΠΕ02.ΕΑΕ
165 + 48 ΚΕΔΑΣΥ
2
136
4
1511
26
ΠΕ03.ΕΑΕ
84 + 25 ΚΕΔΑΣΥ
1
50
2
641
18
ΠΕ04.01.ΕΑΕ
42 + 3 ΚΕΔΑΣΥ
1
46
3
339
13
ΠΕ04.02.ΕΑΕ
13 + 1 ΚΕΔΑΣΥ
2
10
0
124
6
ΠΕ04.04.ΕΑΕ
10
1
10
1
95
3
ΠΕ04.05.ΕΑΕ
7
0
3
0
35
2
ΠΕ06.ΕΑΕ
22
7
0
0
0
0
ΠΕ08.ΕΑΕ
75
3
0
0
0
0
ΠΕ11.ΕΑΕ
50
6
0
1
0
0
ΠΕ78.ΕΑΕ
25
2
0
0
0
0
ΠΕ79.01.ΕΑΕ
33
5
1
0
0
0
ΠΕ80.ΕΑΕ
20
2
0
0
0
0
ΠΕ81.ΕΑΕ
1
1
0
0
0
0
ΠΕ82.ΕΑΕ
10
0
0
0
0
0
ΠΕ83.ΕΑΕ
1
0
0
0
0
0
ΠΕ84.ΕΑΕ
1
0
0
0
0
0
ΠΕ86.ΕΑΕ
51
5
0
0
0
0
ΠΕ87.01.ΕΑΕ
1
0
0
0
0
0
ΠΕ87.02.ΕΑΕ
1
0
0
0
0
0
ΠΕ87.03.ΕΑΕ
7
1
0
0
0
0
ΠΕ87.05.ΕΑΕ
1
0
0
0
0
0
ΠΕ87.06.ΕΑΕ
4
0
0
0
0
0
ΠΕ87.08.ΕΑΕ
1
0
0
0
0
0
ΠΕ87.09.ΕΑΕ
2
0
0
0
0
0
ΠΕ87.10.ΕΑΕ
1
0
0
0
0
0
ΠΕ88.01.ΕΑΕ
35
0
0
0
0
0
ΠΕ88.02.ΕΑΕ
33
1
0
0
0
0
ΠΕ88.03.ΕΑΕ
2
0
0
0
0
0
ΠΕ88.04.ΕΑΕ
31
1
0
0
0
0
ΠΕ88.05.ΕΑΕ
9
0
0
0
0
0
ΠΕ89.01.ΕΑΕ
29
3
0
0
0
0
ΠΕ89.02.ΕΑΕ
25
0
0
0
0
0
ΠΕ91.01.ΕΑΕ
5
0
0
0
0
0
ΤΕ01.13.ΕΑΕ
1
0
0
0
0
0
ΤΕ01.19.ΕΑΕ
0
1
0
0
0
0
ΤΕ02.06.ΕΑΕ
1
0
0
0
0
0
ΤΕ02.07.ΕΑΕ
0
1
0
0
0
0
ΔΕ01.14.ΕΑΕ
1
0
0
0
0
0
ΣΥΝΟΛΟ
881
47
256
11
2745
68

Κενά Δευτεροβάθμιας Γενικής Παιδείας για Α’ Φάση Αναπληρωτών:

ΕΙΔΙΚ.
ΓΕΝΙ
ΚΗΣ ΠΑΙ
ΔΕΙΑΣ
ΓΕΝΙ
ΚΗΣ
ΠΑΙ
ΔΕΙΑΣ – ΠΑΝΕΛΛΑ
ΔΙΚΩΣ
ΠΡΟ
ΤΥΠΑ – ΠΕΙΡΑ
ΜΑΤΙΚΑ
ΣΥΝ
ΟΛΟ
ΠΕ01
259
0
3
262
ΠΕ02
544
292
49
885
ΠΕ03
199
143
23
365
ΠΕ04.01
138
90
11
239
ΠΕ04.02
53
44
3
100
ΠΕ04.04
73
50
7
130
ΠΕ04.05
29
0
0
29
ΠΕ05
141
0
1
142
ΠΕ06
300
0
8
308
ΠΕ07
130
0
2
132
ΠΕ08
90
0
3
93
ΠΕ11
298
0
4
302
ΠΕ33
10
0
0
10
ΠΕ34
3
0
0
3
ΠΕ78
41
0
0
41
ΠΕ79.01
90
0
4
94
ΠΕ80
123
89
1
213
ΠΕ81
36
8
0
44
ΠΕ82
106
31
0
137
ΠΕ83
69
15
0
84
ΠΕ84
28
6
1
35
ΠΕ85
9
0
1
10
ΠΕ86
355
223
12
590
ΠΕ87.01
9
3
0
12
ΠΕ87.02
44
16
0
60
ΠΕ87.03
34
4
0
38
ΠΕ87.04
5
2
0
7
ΠΕ87.05
1
0
0
1
ΠΕ87.08
14
0
0
14
ΠΕ87.09
21
0
0
21
ΠΕ87.10
1
0
0
1
ΠΕ88.01
28
4
0
32
ΠΕ88.02
18
1
0
19
ΠΕ88.03
2
0
0
2
ΠΕ88.04
4
0
0
4
ΠΕ88.05
6
0
0
6
ΠΕ89.01
19
1
0
20
ΠΕ90
2
6
0
8
ΠΕ91.01
4
0
0
4
ΠΕ91.02
9
0
0
9
ΤΕ01.04
1
0
0
1
ΤΕ01.19
12
0
0
12
ΤΕ02.02
1
0
0
1
ΔΕ01.17
5
0
0
5
ΔΕ02.01
19
0
0
19
ΔΕ02.02
23
0
0
23
ΣΥΝΟΛΟ
3406
1028
133
4567

Σχεδόν όλα είναι πλήρους ωραρίου (γι’ αυτό και δεν διακρίνονται σε πλήρους και μειωμένου).
Το crash-test των φετινών προσλήψεων Αναπληρωτών θα είναι η Δευτεροβάθμια Γενική. Όχι μόνο για το πώς θα πάει η φετινή χρονιά, αλλά και για την αποτίμηση της ιστορίας με την μετατροπή πιστώσεων προσλήψεων Αναπληρωτών για την πραγματοποίηση διορισμών Μονίμων. Δύσκολα τα πράγματα ακόμα και για κάλυψη έστω του 50% στις πολυπληθείς ειδικότητες.

___________________________

Τι προσλήψεις στη Β/θμια είχαμε πέρσι και πρόπερσι στην Α Φάση

Για το περσινό σχολικό έτος 2022-23 οι προσλήψεις για την Α Φάση, εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, στη Γενική Εκπαίδευση και στα Μουσικά Σχολεία ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου ανήλθαν σε 7.105, ενώ πρόπερσι σε 8.468.

Δείτε τον περσινό αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας της Α Φάσης για το 2023-24 ΕΔΩ 

________________________________

Τι προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ είχαμε πέρσι και πρόπερσι στην Α Φάση

Για το περσινό σχολικό έτος 2023-24 οι προσλήψεις για την Α Φάση μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ ανήλθαν σε 5.142, ενώ πρόπερσι το 2022-23 ήταν 5.116 και το 2021-22 ήταν 4.460.

Δείτε την περσινή Α Φάση προσλήψεων ΕΔΩ

________________________________

Τι αναμένουμε από εδώ και πέρα

H διαδικασία έως την ανάληψη υπηρεσίας των αναπληρωτών δίδεται ακολούθως με την μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων.

Σχολική μονάδα στην περιοχή πρόσληψης πότε θα δηλώσω; Πότε θα ενημερωθώ σε ποιο σχολείο προσλήφθηκα; Πότε αναλαμβάνω υπηρεσία; Πήγα, τι κάνω από εδώ και πέρα; Εχω κάποια επίπτωση αν δεν αναλάβω υπηρεσία; Θα ήθελα να έχω, ως Αναπληρωτής, συνοπτικές πληροφορίες για να κάνω τα πρώτα μου βήματα με ασφάλεια.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Πως μπορώ να βρω σχολικές μονάδες της χώρας: Χάρτης Μονάδων ΠΣΔ-Οδηγίες χρήσης 

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2024-25: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Από την αίτηση στη σχολική μονάδα: Τα 10 βασικά σημεία της διαδικασίας πρόσληψης αναπληρωτών

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση