Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

TALIS+: Πιλοτική Φάση της Διεθνούς Ερευνας για τη Διδασκαλία και Μάθηση σε 32 Γυμνάσια από 12.03 έως 30.04.2025

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

TALIS+: Πιλοτική Φάση της Διεθνούς Ερευνας για τη Διδασκαλία και τη Μάθηση σε 32 Γυμνάσια από 12 Μαρτίου 2025 έως 30 Απριλίου 2025 – Εγγραφο.

TALIS+

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, έχει αναλάβει τη διεξαγωγή της πιλοτικής φάσης της Διεθνούς Έρευνας για τη Διδασκαλία και τη Μάθηση TALIS+ (Teaching and Learning International Survey) του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).

Σύμφωνα με το υπ. αριθ. πρωτ. 16026/ΓΔ4 έγγραφο της Υφυπουργού ΠΑΙΘΑ κας Ζ. Μακρή, το οποίο απεστάλη στις ΠΔΕ στις ΔΙΔΕ και στα 32 επιλεγμένα Γυμνάσια (δημόσια και ιδιωτικά):

  1. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη διεθνή έρευνα που καταγράφει και αναλύει τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών και των Διευθυντών/ντριών σχολικών μονάδων, καθώς και τα μαθησιακά περιβάλλοντα σε περισσότερα από 60 εκπαιδευτικά συστήματα παγκοσμίως.
  2. Η Ελλάδα συμμετέχει για πρώτη φορά στην έρευνα TALIS+, δίνοντας στους/στις εκπαιδευτικούς καιτους/τις Διευθυντές/ντριες τη δυνατότητα να εκφράσουν τις απόψεις τους σχετικά με τις συνθήκες εργασίας και τη διδακτική διαδικασία. Τα ευρήματα της έρευνας αποτελούν πολύτιμο εργαλείο για τη χάραξη τεκμηριωμένων εκπαιδευτικών πολιτικών που στοχεύουν στη βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας και της μάθησης.
  3. Η πιλοτική φάση της έρευνας TALIS+ θα διεξαχθεί από 12 Μαρτίου 2025 έως 30 Απριλίου 2025, με τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών και των Διευθυντών/ντριών από 32 επιλεγμένα Γυμνάσια (δημόσια και ιδιωτικά), τα οποία αναφέρονται στον συνημμένο Πίνακα 1. Η επιλογή των σχολείων πραγματοποιήθηκε μέσω διαδικασίας τυχαίας δειγματοληψίας.
  4. Η συμμετοχή των σχολικών μονάδων του δείγματος είναι υποχρεωτική, καθώς η συλλογή ολοκληρωμένων δεδομένων διασφαλίζει την εγκυρότητα και αξιοπιστία των αποτελεσμάτων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, είναι δυνατή η αντικατάσταση ενός σχολείου από κάποιο αναπληρωματικό του (Πίνακας 2), κατόπιν επικοινωνίας με την Ομάδα TALIS+ του Ι.Ε.Π.
  5. Η διαδικασία διεξαγωγής της έρευνας περιλαμβάνει τη συμπλήρωση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου από τους/τις Διευθυντές/ντριες και τους/τις εκπαιδευτικούς των επιλεγμένων σχολείων. Ο εκτιμώμενος χρόνος συμπλήρωσης ανέρχεται σε 45-60 λεπτά. Το Ι.Ε.Π. διαφυλάσσει απόλυτα το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων των συμμετεχόντων σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 6 παρ. 1, περ. γ & ε και 9 παρ. 2, περ. ζ του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 («ΓΚΠΔ») και του ν. 4624/2019. Επιπλέον, η έρευνα δεν δημοσιεύει αποτελέσματα σε επίπεδο σχολείου ή ατόμων, διασφαλίζοντας πλήρως την ανωνυμία των απαντήσεων.
  6. Οι Διευθυντές/ντριες των επιλεγμένων σχολικών μονάδων θα λάβουν ηλεκτρονική ενημέρωση από την Ομάδα TALIS+ του ΙΕΠ με όλες τις απαραίτητες οδηγίες για την προετοιμασία και τη διαδικασία υλοποίησης της έρευνας. Οι Διευθυντές/ντριες των Διευθύνσεων Δ/θμιας Εκπ/σης να ενημερώσουν σχετικά τους/τις Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων των επισυναπτόμενων πινάκων, ώστε να διευκολύνουν τους ενδιαφερόμενους στην πραγματοποίηση της έρευνας αυτής σύμφωνα με τα παραπάνω.

Δείτε το έγγραφο ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Skills4Life για μαθητές Γυμνασίου και Α’ Λυκείου: Καλλιέργεια δεξιοτήτων σε Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, Κατανόηση Κειμένου 

Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο 11.02.2025-Τι είπε ο Υπουργός Παιδείας Κ. Πιερρακάκης 

Επιμόρφωση ομάδων δράσης για περιστατικά σχολικής βίας για την αξιοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας 

parco.gov.gr-Πως λειτουργεί: Τι προσφέρει στους γονείς-Video με οδηγίες ενεργοποίησης 

Πρόσκληση ΕΠΠΑΙΚ 2025-26: Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης-Αιτήσεις από 24.02 έως 12.05 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply