Τετάρτη, 30 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τελειόφοιτοι ΠΤΕΑ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας: Kινδυνεύουν να αποκλειστούν από τους πίνακες Ειδικής Αγωγής για 3 χρόνια

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τελειόφοιτοι ΠΤΕΑ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας: Kινδυνεύουν να αποκλειστούν από τους πίνακες Ειδικής Αγωγής για 3 χρόνια – Επιστολή.

Τελειόφοιτοι ΠΤΕΑ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Τελειόφοιτοι του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής (ΠΤΕΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ζητούν να τους επιτραπεί να υποβάλουν αίτηση για τους νέους Πίνακες ΑΣΕΠ εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας και να καταθέσουν το πτυχίο τους σε μεταγενέστερο χρόνο, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της εξεταστικής περιόδου του Ιουνίου.

Ακολουθεί η σχετική επιστολή

Τελειόφοιτοι του ΠΤΕΑ κινδυνεύουν να αποκλειστούν από τους πίνακες Ειδικής Αγωγής για 3 χρόνια

Εμείς, οι τελειόφοιτοι του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής (ΠΤΕΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, απευθύνουμε δημόσια έκκληση προς κάθε αρμόδιο φορέα και την ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα:

Ζητούμε την άμεση πρόβλεψη συμμετοχής μας στους νέους προσωρινούς πίνακες Ειδικής Αγωγής, οι οποίοι – σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες – αναμένεται να ανοίξουν στις 20 Μαΐου 2025 και να παραμείνουν σε ισχύ για τουλάχιστον 3 έτη.

Το πρόβλημα;

Η τελευταία εξεταστική μας είναι τον Ιούνιο, κάτι που σημαίνει πως θα λάβουμε το πτυχίο μας λίγες μόνο εβδομάδες μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων. Αν δεν υπάρξει πρόβλεψη (όπως να μας επιτραπεί να υποβάλουμε κανονικά την αίτησή μας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας και να καταθέσουμε το πτυχίο μας σε μεταγενέστερο χρόνο, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της εξεταστικής περιόδου), θα αποκλειστούμε για μια ολόκληρη τριετία από προσλήψεις, παρότι είμαστε απόφοιτοι ενός τμήματος που αποτελεί από τους βασικούς θεσμικούς φορείς κατάρτισης εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα. Πρόκειται για μια απλή και στοχευμένη ρύθμιση, που μπορεί να εφαρμοστεί αποκλειστικά στους τελειόφοιτους συγκεκριμένων Τμημάτων και να διασφαλίσει τη δίκαιη συμμετοχή μας στους πίνακες.

Έχουμε ήδη απευθυνθεί αρμοδίως, λαμβάνοντας αρνητική απάντηση από το Τμήμα Διορισμών Π.Ε. και τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, όμως η ανάγκη για εξειδικευμένο προσωπικό είναι τεράστια – όπως μαρτυρούν και οι συνεχείς τοπικές προσκλήσεις για κάλυψη αναγκών σε δομές Ειδικής Αγωγής. Το θέμα έχει φτάσει μέχρι τη Βουλή, γεγονός που αναδεικνύει τη σημασία και την αδικία της περίπτωσής μας.

Σε αυτό το πλαίσιο, απευθυνόμαστε με σεβασμό και συναδελφικότητα και προς τους τελειόφοιτους φοιτητές του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του ΠΑΜΑΚ, καθώς και προς συναδέλφους μεταπτυχιακών προγραμμάτων στην Ειδική Αγωγή, προκειμένου να να στηρίξουν την προσπάθεια αυτή. Μας ενώνει ο κοινός στόχος: να προσφέρουμε με επάρκεια, επιστημοσύνη και αξιοπρέπεια στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής. Η στήριξή τους σε αυτό το αίτημα είναι πολύτιμη.

Ζητάμε να μη χαθεί για εμάς αυτή η ευκαιρία. Να υπάρξει μια δίκαιη, λογική και εφαρμόσιμη πρόβλεψη, ώστε να ενταχθούμε κανονικά στους πίνακες, όπως αρμόζει σε αποφοίτους ενός Τμήματος με αποδεδειγμένη προσφορά στον χώρο.

Η Ειδική Αγωγή έχει ανάγκη από ανθρώπους με γνώση και διάθεση. Εμείς είμαστε εδώ. Ας μη μείνουμε απ’ έξω.

Οι τελειόφοιτοι του ΠΤΕΑ – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Δείτε επίσης

Ποια Πιστοποιητικά Γλωσσομάθειας δεν αναγνωρίζονται μετά την 30η Ιουνίου 2024 

Καταχώριση δικαιολογητικών στο ΟΠΣΥΔ: Η διαδικασία στο πλαίσιο Προκηρύξεων ΑΣΕΠ | ΦΕΚ 

ΟΠΣΥΔ-καταχώριση δικαιολογητικών: Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τη διαδικασία 

Προκήρυξη 2Κ/2025: 162 θέσεις στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-Αιτήσεις από 15 έως 30.05.2025

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply