Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τοποθέτηση σε ΣΜΕΑΕ και Τμήματα Ενταξης: Ποια διαδικασία ακολουθείται σύμφωνα με το νόμο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τοποθέτηση σε ΣΜΕΑΕ και Τμήματα Ενταξης: Ποια διαδικασία ακολουθείται σύμφωνα με το νόμο 4692/2020 – ΦΕΚ A 111 – 12.06.2020.

Τοποθέτηση σε ΣΜΕΑΕ και Τμήματα Ενταξης

Δημοσιεύουμε ακολούθως το άρθρο 48 του νόμου 4692/2020 – ΦΕΚ A 111 – 12.06.2020 – ‘Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”, το οποίο προβλέπει τη διαδικασία που ακολουθείται για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε Τμήματα Ενταξης (ΤΕ) και Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ).

Αναλυτικά

Άρθρο 48

Με αφορμή αρκετά ερωτήματα συναδέλφων Ειδικής Αγωγής σχετικά με τη διαδικασία που ακολουθείται για την τοποθέτηση σε ΤΕ και ΣΜΕΑΕ. Ν. 4692/2020 (ΦΕΚ A 111 – 12.06.2020)

Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.)

Στο άρθρο 16 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199), μετά από την παρ. 3 προστίθεται παρ. 3Α ως εξής: «3Α. Οι τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης πραγματοποιούνται μετά την κάλυψη όλων των κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της οικείας περιοχής μετάθεσης. Αν οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης.

Οι Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στις οποίες υπάρχουν κενά, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού, τοποθετούνται υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί που έχουν τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Στη συνέχεια εξετάζονται οι προτιμήσεις για τοποθέτηση σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης.

Τα ανωτέρω ισχύουν για τοποθετήσεις μετά από μετάθεση, διορισμό ή απόσπαση. Ειδικά οι προσλαμβανόμενοι προσωρινοί αναπληρωτές τοποθετούνται κατά τα ανωτέρω υπό τα ειδικότερα οριζόμενα στο άρθρο 63 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13).».

Δείτε σχετικά

Ο Νόμος 4692-2020 

Δείτε επίσης

Μισθοδοσία-υπολογισμός χρόνου υπηρεσίας νεοδιόριστου: Από πότε ξεκινούν-Επιδόματα 

Νεοδιόριστοι 2023-24: Ολα όσα πρέπει να γνωρίζουν όσοι διορίζονται-Της Γ. Μπουλμέτη και του Β. Βούγια 

Περιοχές Α/θμιας και Β/θμιας σε Νομούς/Δήμους-Στοιχεία Δ/νσεων Εκπ/σης και ΠΔΕ | Πίνακες 

Πολύ χρήσιμο

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Δείτε επίσης

Αριθμοί ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23: Μόνιμοι και αναπληρωτές ανά τύπο σχ. μονάδας, περιοχή/δομή διορισμού/πρόσληψης & Πρόγραμμα 

Διδακτικό ωράριο εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Τι προβλέπεται από το νόμο

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply