Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί στο Υπουργείο Παιδείας: Ενιαία αντιμετώπιση προσχολικής αγωγής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί στο Υπουργείο Παιδείας: Ενιαία αντιμετώπιση προσχολικής αγωγής από 0 έως 6 ετη – Τι είπε ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ Κ. Πιερρακάκης.

Βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί στο Υπουργείο Παιδείας

Συνέντευξη στον Real FM παραχώρησε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης και μεταξύ άλλων εδέχθη ερώτηση σχετικά με τις προγραμματικές του δηλώσεις στη Βουλή για την Προσχολική Αγωγή. Η δημοσιογράφος της εκπομπής ερώτησε τον Υπουργό πως άκουσε στις προγραμματικές δηλώσεις στη Βουλή πως η προσχολική αγωγή, βρεφονηπιακοί σταθμοί, παιδικοί σταθμοί, φεύγουν από το Υπουργείο Εργασίας και έρχονται στις αρμοδιότητες του Υπουργείου Παιδείας. Τι διαφορά θα έχει αυτό για τα παιδιά και τους γονείς.

Ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ απάντησε ως εξής:

“Αυτό που με ρωτάτε είναι αυτό που ισχύει στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης. Αντιμετωπίζεται η προσχολική αγωγή συνολικά, το Νηπιαγωγείο μαζί με  τους παιδικούς σταθμούς ενιαία το 0 έως 6. Αυτό δεν συνέβαινε εδώ. Αυτή είναι μια θεσμική μεταβολή την οποία έχουμε ανακοινώσει πως θέλουμε να κάνουμε. Στην πράξη αυτό θάχει διαφορές, μια διαφορά θα είναι πως θα πρέπει να υπάρχει ένα ενιαίο πρόγραμμα σπουδών και υπάρχουν πράγματα στα οποία καλό θα είναι να μην έχουμε επικαλύψεις, δηλαδή τι θέλει κανείς να πετύχει για παράδειγμα  σ ένα παιδικό σταθμό σ ένα μικρό παιδί το οποίο ξεκινάει στα 3 για παράδειγμα. Να μπορέσεις να πιάσεις αναπτυξιακές προκλήσεις, να μπορέσεις να τις ανιχνεύσεις έγκαιρα και να παρέμβεις μ έναν τρόπο που αν η παρέμβαση αυτή γίνει στην κατάλληλη ηλικία μπορεί να έχει τη μέγιστη δυνατή επίδραση. Η προσχολική αγωγή σύμφωνα με όλες τις μελέτες που έχουμε στα χέρια μας είναι ο χρόνος κατά τον οποίο η επένδυση κάθε κράτους πιάνει τα μέγιστα και άρα πρέπει να επενδύσουμε πάρα πολλά στην προσχολική αγωγή”.

Ποιοι θα εμπλακούν 

“Ολοι πρέπει να παίζουν το ρόλο τους Θέλεις και τον ειδικό για να μπορεί να αντιληφθεί την αναπτυξιακή πρόκληση, θέλεις και τον εκπαιδευτικό και τον νηπιαγωγό που βλέπει το παιδί και ζει μαζί του κάθε μέρα. Ολοι μαζί παίζουν το ρόλο τους”, ανέφερε μεταξύ άλλων ο κος Πιερρακάκης.

Δείτε το σχετικό video

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης για γραπτό διαγωνισμό: Δεν μιλάμε για κάτι που θα γίνει αύριο-Θα γίνει διάλογος 

Δείτε ακόμη

Μιχαηλίδου για γραπτό διαγωνισμό-διορισμούς-Ειδική Αγωγή-μισθούς εκπαιδευτικών 

Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ-διαμαρτυρία: 16 Σύλλογοι εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ κατά του διαγωνισμού 

Γραπτός διαγωνισμός εκπαιδευτικών: Εντονες αντιδράσεις-Συσπείρωση Συλλόγων-Τι γράφεται στα μέσα κοιν. δικτύωσης 

Σύστημα προσλήψεων: Να το ξαναδούμε λέει ο Πρόεδρος ΑΣΕΠ-Μέχρι τα μέσα Αυγούστου οι Πίνακες Γενικής 

Οχι στον γραπτό διαγωνισμό: Ψήφισμα προς Υπουργείο Παιδείας από τον ΣΕΕΠΕΑ Αττικής 

Πριν φύγετε

Διαδικασία αποσπάσεων εντός περιοχής μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ – Και νεοδιοριζόμενων εντός περιοχής διορισμού

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση